خبر خوب برای زنان شاغل | واریزی کمک هزینه مهدکودک

در حال حاضر تنها تعداد ۱۰ دستگاه دارای اتاق مادر و کودک هستند ضمن اینکه برای دستگاه‌هایی که اتاق مادر و کودک را هنوز ایجاد نکرده‌اند، کمک هزینه‌های مهدکودک برای مادران واریز می‌شود.
خبر خوب برای زنان شاغل | واریزی کمک هزینه مهدکودک
کد خبر : ۵۰۸۵۵

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر تنها تعداد ۱۰ دستگاه دارای اتاق مادر و کودک هستند ضمن اینکه برای دستگاه‌هایی که اتاق مادر و کودک را هنوز ایجاد نکرده‌اند، کمک هزینه‌های مهدکودک برای مادران واریز می‌شود.

مریم مراد اسکندری امروز شنبه ۲۷ آبان ماه ضمن اشاره به ضرورت ایجاد اتاق مادر و کودک در اداره‌های دولتی، طبق بند ۲۲ قانون جوانی جمعیت، اظهار کرد: در این رابطه با همه دستگاه‌های اجرایی مکاتبه شد که تا کنون فقط تعداد ۲۳ دستگاه پاسخ مکاتبه ما را دادند.

او گفت: در حال حاضر تنها تعداد ۱۰ دستگاه دارای اتاق مادر و کودک هستند ضمن اینکه برای دستگاه‌هایی که اتاق مادر و کودک را هنوز ایجاد نکرده‌اند کمک هزینه‌های مهدکودک برای مادران واریز می‌شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان افزود: از میان دستگاه‌هایی که به مکاتبه‌های ما پاسخ دادند ۱۴ دستگاه فاقد اتاق مادر و کودک هستند که علت آن این است که اداره مورد نظر فاقد بانوان دارای فرزند خردسال هستند.

مراد اسکندری در پایان اضافه کرد: برخی اداره‌ها نیز با توجه به شرایطی که دارند (نداشتن کودک خردسال) متقاضی اتاق کودک و مادر نبوده‌اند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
برنا
مجله زندگی
ارسال نظر